Sunday, April 12, 2015

Kõige tugevam Eliis

Meedialaagri päevakavas oli nii laupäeva kui pühapäeva hommikul kell 7.22 "Jooks kõige tugevamatele". Täna jõudis Otto Oliver Olgo jookuringile vaid Eliis Härma. Uurime kuidas see nii juhtus.


Sa käisid täna hommikul koos Ottoga kahekesi jooksmas, vastab see tõele?
Jah, ma elan Paides ja ma sõitsin hommikul rattaga Paidest Türile, et saaks jooksma minna enne laagritöö algust.
Eliis postitas oma rattasõidu saavutused ka oma facebooki seinale

Mitu tundi sa täna öösel magasid ja kes sellest piisas, et Ottoga sammu pidada?
No koju jõudsin ma eile rattaga umbes kella kümnest ja no kuus tundi sain ikka magada, sellest täitsa piisas.

Kuidas sa hommikujooksuks end nii vaimselt kui füüsiliselt ette valmistasid?
Üldiselt mul jooksmine ei vaja mingit ette valmistust, ma olen alati valmis! Võibolla soojenduse poole pealt on hommikujooksudega tõesti veidi raskem, kuid tänaseks soojenduseks oligi Paidest rattaga Türile sõitmine. Ning kuigi kooli jõudes olid mu jalad jaheda ilma tõttu päris ära külmunud, siis hea vaimne ettevalmistus kompenseeris füüsilise ettevalmistuse puudujäägi.

Mis oli teie jooksu trajektoor?
Ega ma täpselt ei teagi, me jooksime vist umbes 4 km mööda metsa ja rändasime seal ringi. 

Joostes akusi laadima! (foto: Eliis Härma)

Kuidas mõjus hommikujooks sinu enesetundele?
Väga hästi, sest ma ei olnud pärast jooksu enam väsinud - see äratas keha üles. Ma sain nii füüsilise kui ka vaimse energia boosti.

No comments:

Post a Comment